srijeda, 27. listopada 2010.

KOMPLETIĆ ZA MALOG PETRA

Ovih dana jako slabo stojim sa slobodnim vremenom. Već kronično patim od želje za ljepilom, kistovima i salvetama.
Uspjela sam nekako malo odvojiti vremena svaki dan po malo, pa sam konačno kolegici napravila jedan kompletić za babine.

















Broj komentara: 8:

  1. Presladak komplet :)) Divni su ovi radovi

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivan komplet za dobrodošlicu Petru na ovaj svijet. Pozdrav, Jasminka.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasen komplet, tako nežen.Super!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo mi je baš slatko i baš za dječaka

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivan komplet, ja sam oduševljena tvojim radovima!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako je lijepo :))) Motivi su preslatki, izbor boja odličan, a bijelo štepanje se baš savršeno uklapa....sve u svemu - fenomenalno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Preslatko! Blago bebici koja će dobiti ovako posebne darove :-)))

    OdgovoriIzbriši