četvrtak, 8. ožujka 2012.

Decoupage + das masa + patiniranje

Dok se sama malo odmaram od sapuna i smišljam kako napraviti sljedeću škrinjicu, odlučila sam vam pokazati poklon koji sam radila za jednu od svojih kuma.
Moja najveća ljubav jem odeliranje i das masa. U posljednje vrijeme jako puno radim sa silikonskim kalupima, ticino masom, gispom,nema čime ne, pa sam naposlijetku odlučila isprobati to i sa das masom.
Dakle, podloga su kutija za maramice i škrinica za nakit.
Prvo je na njih nanesena das masa, pa je prebojana, dodan je motiv sa salvete, zatim sve malo patinirano bitumenom i zlatom... te malo poprskano smeđom i zelenom bojom...


Broj komentara: 6:

  1. Ovako nešto predivno mogu vidjeti samo kod Nate!
    Kad ti to objašnjavaš, izgleda jednostavno da jednostavnije ne može biti, ali to nikako nije jednostavno, jer ti ukomponiraš bar 5 tehnika u jednom radu.
    Još da nemaš tu provjeru sa slovima kod ostavljanja komentara, gdje bi ti bio kraj. Ozbiljno, slova su toliko komplicirana da ne znam hoću li uopće uspjeti ih dešifrirati tako da ćeš možda ostati bez ovog komentara.

    OdgovoriIzbriši
  2. predivna kutijica ! pozz

    OdgovoriIzbriši
  3. Nato moja, ove tvoje kutijice su jednostavno fenomenalne, jako mi se sviđaju!! Preekraasnoooo..

    Slažem se s Jasnom u vezi riječi za provjeru, umoriše me...
    Ćao...

    OdgovoriIzbriši
  4. da li Vas mogu kako kontaktirati na neki broj ili mail u vez izrade dara ako je to moguće , hvala :))

    OdgovoriIzbriši