petak, 3. prosinca 2010.

adventska pločica

prošle godine sam napravila jako puno ovakvih adventskih pločica. mnogi su ih koristili kao ukras na zidu u unutrašnjosti prostorije, jednakolegica ju je uzela kao ukras u prozor, a mnogi su je uzeli kao ukras za ulazna vrata umjesto adventskog vjenčića. ove godine sam mislila kako neću napraviti niti jednu, jer ono, ljudi su se lani zasitili tih pločica.
međutim, jedna od kolegica je poželjela ove godine pločicu, i to baš ovu.


a onda mi, kako ja to volim reći, vrag nije dao mira, pa sam morala napraviti i još dvije, no kako se ne bih ponavljala, morale su biti drugačije. dakle, opet sam zaposlila muža, zamolila ga da osmislimo novi izgled i da mi to naposlijetku ispili. kada mi je šabloniranje na kompu kretalo nizbrodo, uskakao je i sredio shablonu kak bog zapoveda, a onda se primio i ubodne pile, pa sve to i iskrojio. za sada su nastale samo ove dvije pločice, jer mi je samo dvije i ispilio. vjerojatno to svjedoči o određenoj zezanciji prilikom piljenja sa ubodnom pilom, bez ikakvog dodatnog strojčeka, stola i sličnog stolarskog alata...


dakle, za pribor sam koristila:
malo salvete, malo rižin decoupage papir, ljepilo za decoupage, škarice, ukrasne trakice, ukrasni snijeg, šljokice, univerzalno ljepilo, malo volej i puno ljubavi...
i nadasve...slobodno vrijeme....
ah, da, i muža.... a on je koristio šperploču i ubodnu pilu....

3 komentara:

  1. ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ!!!
    ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙΣ.

    OdgovoriIzbriši
  2. ah da i muža si koristila haha......
    sjećam se lanjskih pločica:(....
    aove nove su mi prelijepe,s mjerom i ukusom:))))......kad usavršite piljenje toplo se preporučam:))))).....
    M...

    OdgovoriIzbriši