srijeda, 9. ožujka 2011.

I još malo škrinjica

Kako rekoh, moja uža secijalnost postale su škrinjice. Nekako ih ne mogu nikako zaobići... hahaha...
Dakle, nove dvije su nastale kao želja jedne forumašice da joj napravim dar za kćeri njene prijateljice...
Dala mi je u zadatak samo imena djevojčica i kojoj je koja boja namjenjena...ostalo je bilo prepušteno potpuno meni na odabir i volju... stoga,predstavljam vam škrinjice za hanu i emu...
Pozadine na njima su ručno oslikane, sarah kay je skinuta kao print, dosta sam se koristila scrapbook papirima kao podlogama kako na poklopcu sa vanjske, tako i sa unutrašnje strane... u unutrašnjosti poklopca služila sam se i pečatima... slova i natpis su također printevi...

Broj komentara: 8:

  1. Prekrasne su!!!
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tako su nježne i lijepe s toliko detalja, preslatko!!

    OdgovoriIzbriši
  3. FAntastične!! Ne znam koja mi je ljepša!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Korak po korak, ali ne do zvijezda nego do savršenstva. Curice će biti oduševljene, sigurna sam.

    OdgovoriIzbriši
  5. hana ili ema?....ema ili hana?....
    ne mogu se odlučiti,i jedna i druga su preslatke:))....možda ipak ema zbog satena iznutra:))...

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasne kutije, neznam koja je ljepša..
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  7. Jesam li već pisala koliko me oduševljavaju...Evo, pišem ponovo, zadivljena sam, volela bih da umem bar slično nešto....
    Veliki si majstor, bravo!

    OdgovoriIzbriši