nedjelja, 6. ožujka 2011.

Romantično nostalgične škrinjice

Tijekom ovog vikenda sam definitivno postala svjesna činjenice da u zadnje vrijeme radim samo škrinjice i dječje setove, i moram priznati.... zadovoljna sam i sretna jer ih jako volim raditi.
Kao da jedva čekam da mi netko postavi novi izazov.
Izazov ovog vikenda je bilo napraviti dvije škrinjice za subotu, kolegica je išla na dva rođendana...dvije potpuno drugačije osobe, pa i dvije drugačije škrinjice.
Prva je, pa recimo djelomično replika prve uz neke dodatne varijacije u temi. Dakle dno je vrlo slično napravljeno kao i na prethodnoj, ljubičastoj. Šablonica, struktur pasta, boja, malo šmirglanja i shabby je tu. Ova je smeđa,pa sam tome dodala i tako, nekakav nostalgičan motiv na poklopac. Dod ala uz rub još malo čipkice, gore zeznula osjenčavanjem šablone bitumenom koja je letjela svuda i svakuda samo nije htjela stajati tamo gdje sam je ja postavljala. Sve u svemu, obložila sam je i na kraju i nisam bila tako nezadovoljna njome. Kolegica je bila jako zadovoljna. Sada, to je valjda najvažnije.


Druga je svjetlija,r azigranija i namjenjena je osobi koja je prilično romantična dušica. Sada, koliko je ova škrinjica romantična, moglo bi se o tome diskutirati, ali je defiitivno bila izazov za mene kada sam stala prelistavati sve i svašta po salvetama i kada sam konačno naišla na ovu salveticu. Jednostavno, morala sam je napraviti. Sve ostalo je nekako dolazilo samo po sebi. Poklopac je napravljen shabby, dodana salveta, preko salvete uz rub malo čipkane trakice,koja mašnica i kamenčić. Dno je napravljeno sa sada već danima nezaobilaznom šablonicom, jednostavno im nemrem odoljeti. Malo boje, opet mlao šmirglanja i preko toga samo blago sjenčanje zlatnom akrilnom bojom. Presvučena iznutra (još nisam skontala kako se zove ta tkanina : / ...) i u konačnici...ja sam jako zadovoljna ovom škrinjicom.

Broj komentara: 9:

  1. Prekrasna su obje, volim tvoje škrinjice jer ih prekrasno radiš!
    Pusa i sunčani pozdrav iz maškarane Rijeke.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako dobro izgledaju obadvije škrinjice. Sviđa mi se kombinacija tehnika izrade. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  3. ova druga škrinjica mi je predivna, kao iz nekog drugog svijeta, iz nekih drugih vremena...svaka čast

    OdgovoriIzbriši
  4. Kažu da je ljepota u detaljima. Ove kutijice su dokaz toga. Prekrasno. Jasminka

    OdgovoriIzbriši
  5. prześliczne skrzyneczki, i jakie piękne wykonanie!
    pozdrawiam.

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivne škrinjice i moram reći salvet akakvu do sada nisam vidjela,a čipkica okolo joj je dala ono nešto :) Pregledala sam sve škrinjice i iz ostalih postova i sve su fantastične,ja sam očarana !!!

    OdgovoriIzbriši