četvrtak, 3. ožujka 2011.

Ljubičasti vikend

Proteklog vikenda radila sam dva rada, oba ljubičasta. Prvi me zamolila prijateljica da joj napravim pločicu za bebe. Zadatak lak, jako ih volim raditi. Olakšala ga je kad je rekla da želi ljubičasto. Produkt je sljedeći:


Drugi rad koji sam radila je za kćer moje susjede. Kćer je moja vršnjakinja, dakle, trebalo je ipak biti nešto ozbiljnije. Ni ovdje zadatak nije bio težak, susjeda je rekla da bude ljubičasto i da bude u starinskom štihu jer njena kćer trenutno voli sve što ima prizvuk starine.
Produkt je sljedeći:

Broj komentara: 8:

  1. Och, jakie to ładne!Piękne rzeczy robisz Nata.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ove ploćice za bebe su mi nešto najljepše što se može pokloniti nekoj mami tako su mi divne da ih stalnoi stalno iznova gledam molim te nemoj slučajno propustiti da nam slikaš i pokažeš svaku koju uradiš...

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelepa ti je ova skrinjica,drugacija od ostalih koje sam videla

    OdgovoriIzbriši
  4. prekrasno, stvarno je lijepo, svaka cast!!!

    OdgovoriIzbriši